måndag 24 augusti 2009

HALLÅ PIRATER I FORSHAGA OCH DEJE VÄRMLAND



Marcus Svensson Alla ungdomar i Deje under 26 år som är intresserad utav att engagera sig i pirat frågor, får gärna höra utav sig till mig så vi kan diskutera möjligheten till att starta upp en lokalavdelning utav ungpirat i Deje eventuellt Deje/Forshaga. Antingen via mejl eller så kan ni ringa/skicka sms på nummret:0763-251940

Jag har kopierat in Marcus meddelande som finns i Facebook. Det är bara att ta kontakt med Markus. Han vill bilda UngPirat Deje.

Det bästa som har hänt Sverige är Ungpiraterna. De förtjänar all respekt och stöd av oss som äldre. Jag kommer att fortsätta på mitt sätt att stötta individer. Genom att tex blogga om ämnen som rör oss alla. När vi ska samarbeta mm.

Jag länkar in bloggen om MASKROSBARN av den anledningen att jag vet att den hjälpt många. Det är typ sådana här ämnen som jag kommer att skriva om.


Personligen så ska det bli spännande att följa Forshaga Deje Piraterna.

Inga kommentarer: