söndag 9 augusti 2009

JAG ÄR STOLT ÖVER ATT TILLHÖRA *PIRATSLÖDDRET*


Horace Engdahl har lämnat uppdraget som ständig sekreterare , väldigt tråkig läsning men långt ner står ett uttalande om oss i piratpartiet.

Han beskriver mig som ett slödder.. Jag är övertygad om att vi värvar röster på ett sådant uttalande. He He

Idag är första gången som jag sätter in en bild på mig själv. Det blir en bild på en Anne som är stolt över att vara *Piratslödder* he he.. Jag står tillsammans med andra pirater.


Det är bra att ni tipsar på Facebook Twitter mm. Jag hämtar mycket information som jag annars aldrig skull se.

Idag har jag lugn och sakligt kunnat berätta för två personer vad vi i Piratpartiet jobbar för. De har kommit med påståenden. Tekniken jag använder är att lyssna ordentligt på var mottagaren säger. Sedan svarar jag lugnt och sakligt på deras påståenden. Denna teknik att föra politiska samtal har jag lärt mig av Ungpiraterna i Karlstad Värmland. Tackar för det

Länkar in fotoalbum från Facebook, där det finns bilder på hur pirater samtalar med människor på våra events.

Inga kommentarer: