måndag 5 april 2010

#piratpartiet #riksdag yes


Rick Falkvinge ska inte behöva stå och drömma om att komma till Riksdagen. Är du aktivist, ta reda på vad du kan göra för att vi ska komma över målsnöret i höstens val.

Jonathan Rieder Lundkvist har satt ord på att vi är redo för att vara med och påverka Sveriges framtid. Jonathan skriver: Just nu ligger vi bättre till än någonsin. Vi har en utmärkt Riksdagslista , vi har en underbar organisation och vi har ett starkt nätverk av kontakter.
Vi har vad som krävs för att vinna 2010. Vinner vi 2010 så ligger vi i en bättre position än någonsin att ta valet 2014 med storm och förbättra våra positioner ytterligare.

Jag lägger även in (6april) opassande som har bloggat mycket passande om motorer i piratpartiet

Jag känner att allt det jobb ni Ungpirater och piratpartister gör, är värt så mycket att jag finner inte ord. Jag kan bara säga att jag älskar piratpartiet. Jag kommer att göra vad jag kan för att ni ska få visa er kompetens och utveckla framtiden.

Till er som Twittrar, går det att börja använda haschtaggen #riksdag tillsammans med #piratpartiet ?
...

Inga kommentarer: