onsdag 7 april 2010

Dela ut flyers enkelt, så fan heller..........





Rick Falkvinge och Anna Troberg gav oss en flyersutdelningskurs i höstas. Igår när Karlstadbesökarna skulle få flyers både från Piratpartiet och Ung pirat så fick vi nytta av den.
Det är tufft att dela ut flyers.När vi började så bestämde vi att ingen skulle känna sig tvingad att dela ut, utan det räckte med att vara med. Men tillsammans så vågade vi prova.
Jag är inte enbart nöjd över mängden flyers som vi fick ut i Karlstad.
Jag är glad över er som vågade prova, som vågade igen. Jag hoppas verkligen att ni förstår vad duktiga ni var i går.
Jag är stolt över att vara aktivist för både Ung pirat och Piratpartiet Värmland.
Vi vågade prova.
Vi vågade prata om hur det kändes.
Vi vågade prata om att vi är blyga ibland.
Kekki fick sådan positiv kraft igår av er, jag kommer att göra vad jag kan för er pirater så att ni får kliva in i Riksdagen
Tack till Rick Falkvinge och Anna Troberg för att ni körde *flyerskurs* med oss. Vi körde den själva igår. Blev intressanta reflektioner om att vara trevlig när en lämnar över ett flygblad.
Så var trevlig, kasta dig inte över folk på stan. Tack vare att aktivisterna i värmland fixade trevligheten så fick vi mycket gott resultat av vårt jobb igår.
hugs from pirate mom
till värmland
...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vi hade kul, gjorde bra ifrån oss och jag kan inte annat än va nöjd över PP Värmland.

Det var många som det var "premiär" för med att dela ut foldrar och de hade kul samtidigt ;)
Inga svårigheter alls.

Det gick som smort helt enkelt ;)

Onward and upward, kamrater...

Anne Kekki Forshaga sa...

Ja det var kul JP att vi fick en sådan fin eftermiddag tillsammans