söndag 11 oktober 2009

Sex, Sex, Sex, Sex och så tänker jag på Sex




Jag tänker mycket på sex, önskan om närhet, värme, bara vara tillsammans och ömsinthet. När jag skriver Lusten till livet så betyder ordet lust även kåt. På ren enkel svenska, jag vill ha sex. Detta är inte lätt att få när en lever singel. Kanske ännu svårare för en del i parrelationer?


Signalsystemet mellan oss individer är mycket väl utvecklat när det gäller sex. Det kan räcka med att se någon i ögonen så vill vi vara nära. *ler gott* Ja men sen då? Vägen från blicken, kontakten som gör en kåt till sex är ju jättekrånglig, för mig så kommer blyga Anne fram. För att lösa detta så har jag börjat fråga mina vänner, kompisar. Hur gör jag för att våga? En manlig arbetskamrat svarade kort och enkelt. Det var därför Alkoholen uppfanns. *nice* tänker jag som ej dricker så ofta. Så han fick svaret, då får väl Anne fortsätta vara blyg. På Facebook säger kvinnliga friends *kör* på bara det blyga går över. Ja det tror jag på, tycker den tanken är logisk och bra. Då gäller det bara att få tag på en nykter man som är beredd på att försöka övervinna det blyga med mig. Okej. Hur lätt är det då på en skala från 1 till 10?

Träffar jag en nykter man och ger mina signaler. Hur gör vi sen då?


Jag har fått en inbjudan till Ängsbacka kursgård som ligger några mil från där jag bor. Okej, tittade på deras verksamhet på nätet. Måste jag betala flera tusen för att träffa någon som kanske vill ha sex med mig? hmm. Det låter ju inte så lockande. Singeljul har de, kanske ska åka dit på Julafton och se om jag får sex? *skrattar* Nej det låter inte lockande. Men jag ska åka dit och besöka platsen. Har bestämt att det kan vara intressant, tror att många intressanta individer har koppling till Ängsbacka kursgård.
Måste berätta att ett av mina bröst är opererat pga Bröstcancer. Men det stör inte mig, jag har ett större bröst och ett som är lite mindre nu. Operationen är välgjord så jag tycker själv att det är lugnt. *ler* Om jag skulle möta någon som vill övervinna blygseln med mig. Ska jag berätta sådant innan? Kan det skrämmas om personen inte vet det?


Till er yngre vill jag berätta att vi vuxna, både kvinnor och män tänker mycket på sex.


När en yngre killkompis ska chocka mig lite med att skicka en sex sms. Så ska ni veta att jag redan sett de råaste sexskämten. Era mammor eller pappor har skickat dem till mig.


Sex är fint, så har du chansen ta vara på den och njut. Det är helt okej att ta på varandra och ta på sig själv.


..













Inga kommentarer: