tisdag 29 september 2009

Skaffa fan inte ungar med gangsters. Dumma jävla brudar

En mycket god vän som jag lärde känna när han kämpade mot droger och bodde i Värmland. Han har mitt i en mycket tung drogperiod, satt ut denna bild. Så flickor läs raderna och ta dem till dig. T har ett barn med en av de bästa unga mammor som jag känner. Deras kärlek är stark och fin. Men T försvinner ofta ut i den tunga drogvärlden. Lämnar henne med oro och rädslor.

Om du som Tjej tror att du kan med din kärlek hjälpa en man, kille till ett bättre liv. Så läs texten igen som T vill att du ser. För det T skriver är sant. Vill du ha en bra pappa så är inte en Gangster det bästa valet för dig och ditt barn.

Den ende som kan hjälpa honom är han själv. Krafterna att motstå droger och kriminalitet har du som tjej inget att ge.

I många familjer så finns det medlemar som är gangsters. Men eftersom vuxen världen i Sverige låtsas som om det inte är så. Det gör att, När vi tjejer kommer ut i livet så vet vi inget om hur Gangsters kan fungera.

Jag litar på T så du som är Ung tjej gör det du med. Han vet vad han pratar om.

...

2 kommentarer:

Niklas Starow sa...

De snyggaste brudarna hittar man i besöksrummet på kumlabunkern.

Anne Kekki Forshaga sa...

yes och i Rättssalarna när deras pojkvänner döms.
Ofta har tjejerna så dålig självbild att de inte ens vet att de skulle kunna jobba som modeller. men detta beror ej på pojkvännen.
He He.. är det därför jag inte varit på kumlabunkerns besökrum...*skrattar gott*
tanx för din kommentar