tisdag 2 februari 2010

Tålamod bygger upp piratpartiet





Just nu vill jag lyfta dem som tålmodigt bygger på Piratpartiets inre struktur. Jag vill ge Respekt till er som har förtroendeuppdrag och som har styrelseuppdrag inom pp.
Jag känner året nu blir lite rörigt med Riksdagsval, där vi kommer att vara med i höst.

Samtidigt så har vi ett Politiskt parti att sköta och bygga upp. Tålamod är det viktigaste ordet i dagens blogg.
Eftersom mitt liv kretsar kring mig, så kan det blir knepigt i möte med andra inom Piratpartiet. Funktionärer och de som har styrelseuppdrag kan inte finnas tillgängliga precis när jag vill ha svar.
Jag kommer att visa mer tålamod till funktionärer som behöver privatliv, få vara sjuka, sköta jobb samt att få vara privatpersoner i piratvärlden.

Respekt till er som har förtroendeuppdrag inom Piratpartiet och kämpar med dem. Uppmanar oss andra att visa tålamod och hjälpa till efter förmåga

Inga kommentarer: