måndag 15 juni 2009

SWEDBANK SÄKERHET ?

Swedbank Vi läser varningar i papperstidningar, ser på nyheterna, Om någon ringer och påstår att de är från Swedbank så ska vi inte prata med dem. Samtidigt har ni troligen ganska unga telefonförsäljare som får till arbete att ringa upp oss i Sverige. -Hej jag är från Swedbank säger de till mig. Jag gör då som ni säkerhetsmässigt har instruerat mig genom mail, tidning och nyheter. Jag säger till denne stackars Telefonförsäljare, att jag inte pratar med henne. Hon har i verkligheten till arbetsuppgift fått av er att ringa en mängd *knepiga samtal*.

Swedbank vad utsätter ni henne för. Hon gör ju en mängd personliga misslyckanden i sitt jobb som telefonförsäljare pga av er korttänkta säkerhetsbild.

Grattis Swedbank, ni är en av de Företag som skapar ohälsa i Sverige, genom ert smala sätt att tänka på Kunders Säkerhet. Inte konstigt att det går att tömma våra konton hos er.

Får man skriva så här i Sverige? Jag får lite ont i magen.

Inga kommentarer: