onsdag 17 juni 2009

MIDSOMMAR

Vaknade tidigt och hamnade förstås vid datorn en stund, Just nu är jag inne i en fas där jag klickar, funderar och ser vad som händer. Jag tycker det är spännande och kul när jag kommer på något nytt, som jag har nytta av när jag tex ska jobba med bilder.

Schäfern Rai och Pinschern Qarma, tog ut mig på en härlig promenad i sommarsverige, då vi fångade meningen med livet.
För er som ska packa midsommarväskan så kan jag rekomendera myggmedel. Tillräckligt varmt här i Karlstadtrakten så att dessa varelser blir med under midsommar.

Själv kommer jag att få besök av Piratmoster annliz från Borlänge. Vi kommer att bara vara och må bra i helgen.

Bilderna får visa vad jag menar med att må bra och även Fånga meningen med livet.
Bilderna är intressanta, jag lekte lite med färger mm, så det ser ut som om jag klippt in hundarna på en annan bakgrund. Det visar ju hur en kan enkelt få en originalbild att se fejkat ut. *coolt*








Inga kommentarer: