onsdag 23 september 2009

Meningen med livet


Jag länkar in Lusten till livet, våga vara glad.

Jag hämtar även in en tidigare bloggtext om Meningen med livet

Vi har alla olika meningar med livet. För mig är det fina fångade stunder med någon person, dogsen, skogen, naturen.

Här visar jag bilder från ett av Sveriges vackraste platser. Den finns nära där jag bor.
Ärligt från mitt hjärta. Så skulle jag vilja ta med en man dit. Som väckt, värme, glädje och lust i mig. Att få stå där med honom, njuta av naturen och att få fånga en fin stund av livets mening.

Vad som händer vet enbart livet, framtiden.
26 september Denna flirt har fått sitt svar. Mannen är ej fri. Jag trasslar inte in mig i trassel. Så nu är det lugnt igen. Denna upplevelse har styrkt mig. Jag står för en fin moral. Vill inte förälska mig i män som ej är fria. Det leder bara till att jag gör illa mig själv. Det är inte värt det.
...


Inga kommentarer: