tisdag 16 februari 2010

Värmlands nya ledare, JP Anderson Kil



Piratpartiet har idag en ny Valkretsledare VL i Värmland. JP Andersson från Kil. JP bloggar om hur vi skall bygga upp värmland

Mycket bra skrivet i NWT som även berör det upptäckta valfusket i Stockholm. Inte smart av en pirat att försöka fuska på nätet, bland de som är kompetenta att granska nätverksamhet. Här instämmer jag med JP att våra granskningsmetoder är trygga för val över nätet.

VF konstaterar att Värmlandskonflikten lett till ny ledning i värmland

Tillsammans kommer vi nu i Värmland, att sätta fart på resan fram till valet. Med en ny ledare får vi använda vårt tålamod en tid framöver. Jag vet att han har mycket att sortera upp och poster, Kl Kommunledare, som skall tillsättas och de aktiva skall tillfrågas om fortsatt intresse för uppdrag i PP.

Jag, Anne Kekki Forshaga, kommer att få ägna mig åt aktivism. Det ligger mig varmt om hjärtat. Tillsammans med övriga Värmland så kämpar vi för Piratpartiet till Riksdagen.

Vi är alla individer med olika sidor. Jag har skrivit detta tidigare, vi kommer till Riksdagen precis som vi är. Hela människor med alla vara styrkor och svagheter.

Inga kommentarer: