måndag 27 juli 2009

NYTT LIV NY LÄGENHET


Äntligen har jag installerat mig, så att jag kan landa och fortsätta min resa framåt i livet. Under en vecka har jag haft två trevliga personer runt mig som utan att de vetat om det har hjälpt mig med mycket positiv energi, M och J tanx för det. Under veckan har jag varit ute mycket i den vackra trädgården som finns runt min lägenhet. Samtidigt som det varit en mängd saker som ska flyttas en mil från Forshaga till Deje. Det viktigaste finns här nu, Dator, tv och en ny säng. Så jag och pinscherflickan Qarma kan sova gott. Schäferpojken Rai ligger bredvid oss på golvet.
Krismässigt så är jag på en mycket bättre nivå. Jag är glad, fri och känner att det finns mycket spännande för mig att upptäcka i livet. Naturen och den vackra miljön jag bor är till god hjälp.

Inga kommentarer: