tisdag 29 juni 2010

Pirater behöver donationer till Kampanjmaterial








Vi våra hamnar så kommer Sverige att få Information om att piratpartiet finns. Hamnarna är bra knutpunkter, där det är bra att Kampanjarbeta för Piratpartiet.

Jag(Maloki) började med att bestämma mig för att jag vill köpa upp det nuvarande restlagret/utförsäljningen av tröjor. Satte mig och räknade lite. Kom upp i en summa på ungefär 3500kr.
Fortsatte räkna på andra saker som kassar, knappar, kapsylöppnare med nyckelring (WOOT!), pennor, pins, några badlakan, muggar och flaggor. Siffran började närma sig 8000kr, när jag bestämde att jag säger 8000kr till merchendise, så får jag åtminstone det som jag redan räknat på. Helst vill jag beställa för 10000kr.



Detta är en stilla önskan om hjälp ingen begäran.
Konto: 8166-1,993 882 051-2

...

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för länkandet :)