fredag 2 juli 2010

Att våga sätta gränser, som pirat är svårt


Men vi har ett gäng som klarar det galant, som vill fokusera sig på valet och få lite struktur i grupper, som är viktiga i vår valkampanj. Eloge till er två som var budbärare för ett viktigt meddelande. Att skapa lugn och fokus i valkampanjen.

Jag började fundera, och kom fram till en som jag tycker klok tanke. Jag skall med fokusera, Jag känner att jag vill blogga, jag har åsikter, analyserar vad som sägs och ibland tom vad som tänks inom piratpartiet. Men piratemom har viktigare jobb nu att göra, ut i verkligheten, med pirater. Jobba lite tillsammans och känna att vi är pirater som kämpar för samma mål.

Jag kommer att börja detta jobb med att ha ett allvarligt samtal med er som åker till Almedalen Gotland imorgon. Jag tänker när jag orkar blogga, ett mycket viktigt tal till er, hoppas att ni väntar på och läser den bloggen. För jag har något mycket viktigt att förmedla, en känsla en tanke. Jag behöver en stund till att analysera var vi är och vart vi skall.

Ps, bilden blev så fånig att vi får bjuda på ett leende med den, värsta pinsamma bilden ju.

hugs from
piratemom

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag väntar med spänning på ditt medelande till oss :)